ΣΤΑ
ΓΡΗΓΟΡΑ
Ετοίμασαν επιχείρηση απομάκρυνσης για τους Ρομά αλλά όπως πάντα δεν ήταν έτοιμοι, για το μετά... Λες και θα εξαφανίζονταν!

Τα αεροδρόμια Ρόδου και Κω στην αφρόκρεμα των ιδιωτικοποιήσεων

Τουρισμος Τετάρτη, 21η Αυγούστου 2013
Τα αεροδρόμια Ρόδου και Κω στην αφρόκρεμα των ιδιωτικοποιήσεων
11 ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΙ
ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΤΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΧΑΝΙΩΝ. ΣΤΟ «ΜΕΣΑΙΑ» ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΚΑΡΠΑΘΟΥ
Την στιγμή που η Ελλάδα φαίνεται να κερδίζει το «στοίχημα» της ανάκαμψης του τουρισμού με το στόχο για 17,5 εκατομμύρια τουρίστες να είναι περισσότερο από ποτέ εφικτός, το ζητούμενο είναι εάν το συγκεκριμένο «success story» θα μπορέσει να επαναληφθεί.

Η αιτία; Οι ακατάλληλες υποδομές και κατ' επέκταση οι αλγεινές εικόνες που εισπράττουν όσοι επισκέπτονται την Ελλάδα μέσω των περιφερειακών αεροδρομίων. Πλέον τα βλέμματα είναι στραμμένα στις επικείμενες ιδιωτικοποιήσεις των συνολικά 20 αερολιμένων της περιφέρειας, όπου προβλέπεται η επένδυση αρκετών εκατομμυρίων για έργα αναβάθμισης.

Ιδιωτικοποιήσεις

Η τοποθέτηση ιδιωτών στα περιφερειακά αεροδρόμια εκτιμάται ότι θα οδηγήσει στην εκτέλεση των απαραίτητων εργασιών αναβάθμισης, οι οποίες όμως, υπολογίζεται ότι δεν θα έχουν ολοκληρωθεί πριν από την τουριστική σεζόν του 2014.

Στη διεθνή αγορά έχουν βγει δύο ομάδες από 7+4 αεροδρόμια η καθεμία, με το διαγωνισμό να προβλέπει τη δημιουργία συμβάσεων παραχώρησης για 30 συν 10 έτη.

Στην πρώτη ομάδα ανήκουν τα αεροδρόμια των Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Χανίων, Κεφαλονιάς, Ζακύνθου, Ακτίου, Καβάλας. Προαιρετικά μπορούν να προστεθούν τρία από τα αεροδρόμια Αλεξανδρούπολης, Αράξου, Καλαμάτας και Αγχιάλου.

Η δεύτερη ομάδα περιλαμβάνει τα αεροδρόμια Ρόδου, Κω, Σάμου, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σαντορίνης και Σκιάθου και προαιρετικά μέχρι 3 από τα αεροδρόμια της Λήμνου, Χίου, Καρπάθου και Νέας Αγχιάλου.

Πρόκειται για την «αφρόκρεμα» των περιφερειακών αεροδρομίων. Η Ρόδος, η Θεσσαλονίκη, η Κως, η Κέρκυρα και τα Χανιά απορροφούν το 71% της επιβατικής κίνησης. Για τα συγκεκριμένα αεροδρόμια προβλέπεται η επένδυση αξίας άνω των 100 εκατ. ευρώ για αναβάθμιση υποδομών.

Οι αερολιμένες Ζακύνθου, Σαντορίνης, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σάμου, Κεφαλονιάς, Ακτίου και Καβάλας είναι αναπτυσσόμενοι μεσαίου μεγέθους και απαιτούν την πραγματοποίηση έργων υποδομής ύψους 95 εκατ. ευρώ.

Ας σημειωθεί ότι έντεκα επενδυτικά σχήματα έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για την παραχώρηση περιφερειακών αεροδρομίων. Πρόκειται για τις κοινοπραξίες Vinci-Ελλάκτωρ, J&P Άβαξ (37%)-Zurich Airport (63%) και Fraport – Copelouzos, την τουρκική TAV, το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, την κοινοπραξία ΜΕΤΚΑ- Corporacion America, και τους ξένων συμφερόντων ομίλους Global Liman Isletmeleti, Flughafen Munchen. Aeroports De La Cote d Azur, Agrokor Novaport Development, Engelinvest Israel Ltd και Advent International.

capital.gr

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Ο σύνδεσμος αντιγράφηκε!
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
stighmiotipo-othonis-2025-06-18-204448.png
Δήμος Κω: 17 χιλιόμετρα ασφαλτοστρώσεις ολοκληρώθηκαν μετά από δεκαετίες στο Λινοπότη - Θα διορθωθούν οι αστοχίες στις διαγραμμίσεις

Από λάθος εκτίμηση στη ρύθμιση των παραμέτρων που απαιτούνται για την ορθή χάραξη, εκ μέρους του χειριστή της εργολήπτριας εταιρείας, παρουσιάστηκαν παρεκκλίσεις σε σημεία του οδοστρώματος, σε ότι αφορά τη διατήρηση σταθερού άξονα και πλάγιων γραμμών οριοθέτησης του πλάτους της οδού.

50067e4e-laboratory-2815641_1280.jpg
Ιατρικός Σύλλογος Κορινθίας: «Στήριξη προς τους Εργαστηριακούς Ιατρούς της Κω»

''Η επιλογή της στοχοποίησης των ιατρών της Κω από τον Υπουργό Υγείας, με χαρακτηρισμούς που δεν συνάδουν με τη θεσμική του ιδιότητα, προκαλεί θλίψη και προβληματισμό''.

dethak.jpg
Προγραμματισμένη διακοπή υδροδότησης αύριο Πέμπτη στην Αντιμάχεια

Λόγω προγραμματισμένων απαραίτητων εργασιών στο δίκτυο ύδρευσης.

ΑΓΓΕΛΙΕΣ & ADVERTORIALS
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
23 °C
Πέμπτη, 19 Ιουνίου 4:05ΠΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency