Ο χώρος στάθμευσης πάνω από την πιάτσα των ταξί έκλεισε από τον ιδιοκτήτη ο οποίος μάταια περίμενε επί δύο χρόνια το δήμο και τις υπηρεσίες του να λειτουργήσουν στοιχειωδώς και να κάνουν αυτά που ορίζει ο νόμος για να προχωρήσει η απαλλοτρίωση.
Έτσι ένας ζωτικός, για την εύρυθμη λειτουργία της πόλης, χώρος στάθμευσης έκλεισε δημιουργώντας τεράστια προβλήματα σε κατοίκους και επισκέπτες.
Και επειδή οι φτηνές και σε πολλές περιπτώσεις αστείες δικαιολογίες από την πλευρά της δημοτικής αρχής Καίσερλη είναι έτοιμες προς χρήση, να υπενθυμίσουμε ότι στη πολιτική όλα κρίνονται εκ του αποτελέσματος.
Είναι προφανές ότι αποτέλεσμα από το κ. Καίσερλη και τη παρέα του δεν υπάρχει, και έτσι το μόνο που έχουν οι πολίτες της Κω να ελπίζουν είναι να περάσουν γρήγορα οι μήνες μέχρι τις εκλογές προκειμένου να κλείσει ο "κύκλος των χαμένων ευκαιριών..."
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΔΥΝΑΜΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ
Ο Δημήτρης Χατζηνικολάου είναι το νέο μέλος της ομάδας βόλεϊ ανδρών της ΑΕΚ, όπως ανακοίνωσε την Τετάρτη η Ένωση.
"Η αποτελεσματική προστασία της αναπαραγωγής των ψαριών αποτελεί προϋπόθεση για την ανάκαμψη των ιχθυοπληθυσμών και την αποκατάσταση υγιών θαλάσσιων οικοσυστημάτων, τα οποία έχουν τη φυσική ικανότητα να αυτορυθμίζονται και να περιορίζουν τις πληθυσμιακές εξάρσεις εισβολικών ειδών, μεδουσών και άλλων θαλάσσιων οργανισμών"