Ευχαριστήρια επιστολή από την Πυροσβεστική Υπηρεσία Κω

Κοινωνια Πέμπτη, 18η Ιουλίου 2013
Ευχαριστήρια επιστολή από την Πυροσβεστική Υπηρεσία Κω
Η Πυροσβεστική Υπηρεσία Κω, εκφράζει τις θερμές ευχαριστίες της, προς την «ΕΝΩΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ ΚΩ», ιδιαίτερα τον πρόεδρο της κ. Μηνά Χατζηνικολάου, και τα ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ PLATANISTA - LAKITIRA - KIPRIOTIS - LAGAS - ΜΑRMARI BEACH - TROPICAL SOL για την δωρεά ενός φωτοτυπικού μηχανήματος και αναλωσίμων του, για της ανάγκες της Υπηρεσίας μας.

Μιας δωρεάς, που σε μια τόσο δύσκολη οικονομική συγκυρία για τη χώρα μας, και για όλους μας, όπου ο εθνικός προϋπολογισμός δεν είναι πάντοτε εύκολο να προσφέρει για τη βελτίωση των υπηρεσιών, συντελεί στην εξυπηρέτηση των πολιτών και την εκτιμούμε ιδιαίτερα.

Κως 18-07-2013

Ο Διοικητής

Γεώργιος Θ. Τσιάμης

Αντιπύραρχος

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
28 °C
Σάββατο, 27 Ιουνίου 11:07ΠΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency