Το απόγευμα του Σαββάτου 6 Ιουλίου 2013 τελέστηκε, με ευλογία και τις ευχές του Σεβ. Μητροπολίτου Κώου και Νισύρου κ. Ναθαναήλ, στο Πυλί της Κω εσπερινός για τη μνήμη της αγίας Κυριακής.
Στο προσφάτως ανακαινισμένο εκκλησάκι που βρίσκεται νότια της Πηγήςσυγκεντρώθηκε πλήθος πιστών, οι οποίοι μετά την ολοκλήρωση της ακολουθίας του εσπερινού από τον π. Κωνσταντίνο Κουκούλα, απήλαυσαν πλούσιο κέρασμα, ετοιμασμένο από την ομάδα υποστηρίξεως της ενορίας, και θαύμασαν το ειδυλλιακό τοπίο που συμπληρώθηκε με τον ήλιο να δύει πίσω από την Κάλυμνο.







"Η αποτελεσματική προστασία της αναπαραγωγής των ψαριών αποτελεί προϋπόθεση για την ανάκαμψη των ιχθυοπληθυσμών και την αποκατάσταση υγιών θαλάσσιων οικοσυστημάτων, τα οποία έχουν τη φυσική ικανότητα να αυτορυθμίζονται και να περιορίζουν τις πληθυσμιακές εξάρσεις εισβολικών ειδών, μεδουσών και άλλων θαλάσσιων οργανισμών"