Ευχαριστήριο προς τους ''φίλους του Νοσοκομείου Κω''

Κοινωνια Πέμπτη, 4η Ιουλίου 2013
Ευχαριστήριο προς τους ''φίλους του Νοσοκομείου Κω''
ο Γ.Νοσοκομείο-Κ.Υ. Κω «Ιπποκράτειον», εκφράζει τις θερμές ευχαριστίες του στον Όμιλο «Φίλοι του Νοσοκομείου Κω» για την ευγενική προσφορά, στο τμήμα Αιμοδοσίας, ερμαρίων και εξοπλισμού για τους αποθηκευτικούς χώρους. Ευχαριστεί ιδιαίτερα τους κ. Μαστρομηνά Μηνά, Έψιμο Χρήστο και Ιωαννίδη Ιωάννη για τον προσωπικό τους χρόνο και φροντίδα που διαθέτουν καθημερινά ώστε να συντονίζουν τιε ενέργειες του ομίλου άμεσα και αποτελεσματικά.

Ο Πρόεδρος του Δ.Σ

Ιωάννης Σοροκάκης

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
24 °C
Σάββατο, 27 Ιουνίου 9:28ΠΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency