Ευχαριστήριο από την ΕΟΔ Κω

Κοινωνια Σάββατο, 22η Ιουνίου 2013
Ευχαριστήριο από την ΕΟΔ Κω
Τα μέλη της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης Βορείου Συγκροτήματος Δωδεκανήσου αισθάνονται την ανάγκη να ευχαριστήσουν την Διεύθυνση και το προσωπικό του ξενοδοχείου Grecotel Royal Park, το οποίο εδρεύει στο Μαρμάρι της Κω, για την σημαντική δωρεά αναλωσίμων υλικών.
Ευχαριστούμε επίσης την Κα Κοκκινάκη για την παραχώρηση ενός κινητού τηλεφώνου για τις εγκαιρότερες ενημέρωσεις των μελών μας.
Τέτοιες αξιέπαινες κινήσεις είναι πάντοτε αποδεκτές από τους ευαισθητοποιημένους συμπολίτες μας και μας ωθούν να συνεχίσουμε το εθελοντικό μας έργο.

ΕΚ ΤΟΥ Δ.Σ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
24 °C
Σάββατο, 27 Ιουνίου 7:39ΠΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency