Αίσχος!Άθλια η κατάσταση στο Μαστιχάρι με τα φύκια.Κάντε κάτι κύριοι της Δημοτικής Αρχής!ΦΩΤΟ

Κοινωνια Παρασκευή, 10η Μαΐου 2013
Αίσχος!Άθλια η κατάσταση στο Μαστιχάρι με τα φύκια.Κάντε κάτι κύριοι της Δημοτικής Αρχής!ΦΩΤΟ
Τραγική είναι κατάσταση με τα σαπισμένα φύκια στο Μαστιχάρι με την περιοχή να μυρίζει ανυπόφορα!

Αν και όπως είχε δηλώσει ο πρόεδρος του Λιμενικού ταμείου Κω Μιλτιάδης Φάκκος στην ΕΡΑ τα φύκια έπρεπε να έχουν καθαριστεί από τον εργολάβο από την προηγούμενη εβδομάδα κάτι τέτοιο δεν έγινε με τους κατοίκους της περιοχής αλλά και τους επιχειρηματίες να βρίσκονται σε δύσκολη θέση αφού γίνονται καθημερινά δέκτες παραπόνων από τους τουρίστες.

Οι πληροφορίες μας λένε ότι από την επόμενη εβδομάδα θα πραγματοποιηθεί τελικά ο καθαρισμός αλλά μέχρι να γίνει ας κρατήσουμε μικρό καλάθι!

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
24 °C
Σάββατο, 27 Ιουνίου 3:44ΠΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency