Ναι στην παραχώρηση του ΟΤ 400 αλλά υπό όρους. Όχι στην αλλαγή οροθέτησης του σταθμού λεωφορείων!

Πολιτικη Παρασκευή, 26η Απριλίου 2013
Ναι στην παραχώρηση του ΟΤ 400 αλλά υπό όρους. Όχι στην αλλαγή οροθέτησης του σταθμού λεωφορείων!
Στο προσεχές περιφερειακό συμβούλιο συζητείται η παραχώρηση του Ο.Τ.400 του Ρυμοτομικού Σχεδίου Πόλεως Κω, επιφάνειας 2.262τ.μ., (ένα άρτιο και οικοδομήσιμο οικόπεδο, ιδιοκτησίας Ν.Α. Δωδεκανήσου, που εμπίπτει στο τομέα ΙΑ με συντελεστή δόμησης 0.8 και ποσοστό κάλυψης 40%). Είχε παραχωρηθεί και το 2008 για να γίνει χώρος παρκινγκ χωρίς να υλοποιηθεί από την τοτε δημοτική αρχή
Σήμερα το θέμα τίθεται με νέους όρους. Ζητείται η παραχώρηση του για να φιλοξενήσει τον σταθμό λεωφορείων που πρέπει να φύγει από την σημερινή του θέση λογω των έργων ενοποίησης των αρχαιολογικών χώρων.

Είχαμε συμφωνήσει σαν παράταξη και τότε και συμφωνούμε και τώρα για την παραχώρηση του οικοπέδου του ΟΤ 400 στον Δήμο Κω για να δημιουργήσει χώρους παρκινγκ σε ένα κρίσιμο σημείο βοηθώντας την αποσυμφόρηση του κέντρου. Θα λέγαμε μάλιστα ότι μακάρι η παραχώρηση 25 χρονών να γίνει οριστική μεταβίβαση κυριότητας, φυσικά με δεσμεύσεις της χρήσης, ώστε να μην πουληθεί από ...πονηρό δήμαρχο! Μια περιφερειακή παράταξη που καλείται να ψηφίσει σε αυτό το θέμα θα πρέπει να υποστηρίξει την πρόταση παραχώρησης σκεπτόμενη και προτείνοντας κάποιες δεσμεύσεις που εκείνη θα κρίνει αναγκαίες και που έχουν σχέση με την επιστήμη και την πολιτική γης που ως παράταξη πρεσβεύει.
Ως προς την μετατροπή του χώρου του Ο.Τ.400 σε χώρο στάθμευσης λεωφορείων δεν το βλέπουμε σωστό. Υπάρχει ένας πολεοδομικός σχεδιασμός που θέτει τον χώρο στάθμευσης λεωφορείων στην σημερινή είσοδο της πόλης (από το 1989! Όταν η πόλις ήταν μικρότερη) και νομίζουμε ότι αυτό είναι το σωστό. Η χωροθέτηση έγινε με στόχο την απομάκρυνση των μεγαλων οχημάτων από το κέντρο. Η μερική τροποποίηση που προτείνεται σήμερα από την δημοτική αρχή ανατρέπει τον συνολικό σχεδιασμό που είναι το εν ισχύει πολεοδομικό σχέδιο. Άρα σαν περιφερειακή δομή εξουσίας που έχει ευθύνη και γνώση της ανάγκης συνολικότερου σχεδιασμού (και όχι σημειακού που ανατρέπει τον συνολικό) πρέπει να το θέσει στην παραχώρηση όρο σεβασμού της συνολικότερης πολεοδομικής πρότασης που ισχύει.
Για τα θέματα των αλλαγών χρήσεων γης υπεύθυνη είναι η δημοτική αρχή Κω η οποία δεν έχει και την καλύτερη των πολιτικών συμπεριφορών της σε ότι αφορά τον σχεδιασμό ή τον σεβασμό των υπαρχόντων χρήσεων γης. Τα εντάσσει όλα στις πελατειακές της λογικές αδιαφορώντας για τις βραχύ- και μακροχρόνιες συνεπειες των αλλαγών που αυθαίρετα επιβάλλει και που ανατρέπουν το θεσμοθετημένο στάτους! Χρόνια τώρα ακλουθείτε μια απαράδεκτη δημοτική πρακτική όπου κοινόχρηστοι χώροι πρασίνου μετατρέπονται αυθαίρετα σε χώρους παρκινγκ ενώ επιτρέπεται και η οικοδόμηση με μόνιμες εγκαταστάσεις στα κοινόχρηστα Ο.Τ.! Αυτή η πρακτική πρέπει να σταματήσει για το καλό όλων μας.
Για την Σ.Ε. Ν. Μυλωνάς

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
20250621_192851_copy_1600x1200.jpg
Γάμος υπερθέαμα στο Ammos Beach Bar στην Κω

Ο γάμος της Ντιάνα Κούλουθρος και του Eυστάθιου Μαυροκορδάτου έγραψε ιστορία στην Κω – Ένα υπερθέαμα στο Ammos Beach Bar.

stighmiotipo-othonis-2025-06-21-163039.png
Με επιτυχία υλοποιήθηκε εκπαιδευτική ημερίδα των διαπραγματευτών της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Νοτίου Αιγαίου

Την ημερίδα παρακολούθησαν -6- διαπραγματευτές των Διευθύνσεων Αστυνομίας Κυκλάδων, Α’ και Β’ Δωδεκανήσου, καθώς και -2- Αξιωματικοί Ψυχολόγοι, υπό τον συντονισμό εκπαιδευτή Αξιωματικού της Διεύθυνσης Δίωξης Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αττικής

ΑΓΓΕΛΙΕΣ & ADVERTORIALS
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
23 °C
Κυριακή, 22 Ιουνίου 10:33ΠΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency