Ημερίδα για την βία στα σχολεία διοργανώνουν αύριο το Γυμνάσιο και το Λύκειο Ζηπαρίου

Κοινωνια Παρασκευή, 15η Μαρτίου 2013
Ημερίδα για την βία στα σχολεία διοργανώνουν αύριο το Γυμνάσιο και το Λύκειο Ζηπαρίου

Ημερίδα με θέμα «Όταν η βία και ο εκφοβισμός περνούν τη πόρτα του σχολείου» διοργανώνουν αύριο το Γυμνάσιο και το Λύκειο Ζηπαρίου. Η ημερίδα, που γίνεται με την υποστήριξη του Κέντρου Πρόληψης κατά των ναρκωτικών, θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου και απευθύνεται σε γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
29 °C
Παρασκευή, 26 Ιουνίου 9:34ΜΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency