Στο Δήμαρχο Κω διαμαρτυρήθηκαν το πρωί οι απλήρωτοι εργαζόμενοι στη καθαριότητα

Πολιτικη Δευτέρα, 4η Φεβρουαρίου 2013
Στο Δήμαρχο Κω διαμαρτυρήθηκαν το πρωί οι απλήρωτοι εργαζόμενοι στη καθαριότητα
Παρέμβαση -διαμαρτυρία πραγματοποίησαν το πρωί στον Δήμαρχο οι 12 συμβασιούχοι εργαζόμενοι στη καθαριότητα διεκδικώντας δεδουλευμένα μηνών .Οι εργαζόμενοι εξέφρασαν την αγανάκτηση τους, απαιτώντας από τον κ. Καίσερλη και τον αντιδήμαρχο Αντώνη Γιωργαρά να δώσουν λύση .παρεμβαίνοντας στην αρμόδια αρχή. Η δημοτική αρχή- μας δήλωσαν - δεν αντιλαμβάνεται τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ίδιοι και οι οικογένειες τους,'' Αντίθετα'' ,πρόσθεσαν,'' ενδιαφέρονται για άλλες περιπτώσεις, ενοχλώντας καθημερινά,υπηρεσίες και Υπουργεία για να εξασφαλίσουν επιχορηγήσεις σε επιχειρήσεις κοινωνικής οικονομίας και στα δικά τους παιδιά''.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
24 °C
Σάββατο, 27 Ιουνίου 12:56ΠΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency