Σεμινάριο Reiki για Πρώτη Φορά στην Κω

Κοινωνια Σάββατο, 2η Φεβρουαρίου 2013
Σεμινάριο Reiki για Πρώτη Φορά στην Κω
Σεμινάριο Reiki για Πρώτη Φορά στην Κω ,το Σαββατοκύριακο 23-24/02 Α Βαθμού διοργανώνει το Εκπαιδευτικό Κέντρο Κω. Αιτήσεις συμμετοχών μέχρι 15/02/2013 (θέσεις περιορισμένες).Χορηγοί επικοινωνίας : "Ζω στην Κω" (τηλεοπτική εκπομπή) και Harmony Body & Soul".Τηλέφωνο επικοινωνίας : 22420-20015!
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
30 °C
Παρασκευή, 26 Ιουνίου 4:46ΜΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency