-Γράφει μεταξύ των άλλων «Το Βήμα της Κω» για τον νόμιμο μουφτή που μπήκε αυτές τις περίεργες ημέρες στο στόχαστρο του γραμματέα του συλλόγου, ότι «η ανακοίνωση του νέου ΔΣ του ΒΑΚΟΥΦ προκάλεσε διάφορες αντιδράσεις» και στελέχη του συλλόγου μουσουλμάνων «δηλώνουν πως δέχθηκαν σοβαρές διαμαρτυρίες για ορισμένα από τα πρόσωπα, αλλά και για τις διαδικασίες επιλογής. Ήδη έγιναν ανάλογες παρεμβάσεις και σε τοπικά πολιτικά πρόσωπα, που δηλώνουν ότι δεν είχαν ανάμειξη. Επίσης παράσταση έγινε και στα κόμματα, ένα εκ των οποίων θα ασχοληθεί με το θέμα και πιθανότατα θα κάνει και επίσημη ανακοίνωση».
-Βέβαια για να αρχίσουν αυτές οι κόντρες μελών του ΒΑΚΟΥΦ και του νόμιμου μουφτή, φρόντισαν να βάλουν το χεράκι τους και οι δικοί μας από την Κομοτηνή. Συγκεκριμένα όπως αναφέρει η τοπική εφημερίδα, στην Κω των 150 μουσουλμάνων κατοίκων, εκτός του ιμάμη κ. Δαμάτογλου, ήρθε και νέος που τον «έφερε και τον συντηρεί μισθολογικά ο σύλλογος «Ομόνοια» από την Κομοτηνή».
-Και τον ψευτοιμάμη που τοποθέτησαν τα εντόπια καρντάσια που γνωρίζουν πολύ καλά το παιχνίδι της αναταραχής και της παρανομίας, του έδωσαν και τα κλειδιά από το ΒΑΚΟΥΦ και έτσι λειτουργεί κανονικά εδώ και λίγο καιρό στο τζαμί της πλατείας Ελευθερίας, χωρίς να δίνει λογαριασμό σε κανένα φυσικά.
-Και για να διαβάλλουν τον νόμιμο ιμάμη διοχετεύουν πληροφορίες, ότι ο κ. Δαμάτογλου είναι «ιδιαίτερα αυστηρός στις επιταγές του Κορανίου και στα ισλαμικά ήθη, παρεμβαίνοντας στον τρόπο ζωής και ένδυσης, ζητώντας – λένε – μέχρι και την παραδοσιακή μαντήλα». Δηλαδή λένε ακριβώς τα αντίθετα από αυτά που μας πουλάνε στην δική μας περιοχή.
-Ότι δηλαδή οι ψευτοιμάμηδες είναι το μοντέρνο Ισλάμ στην Κω και οι νόμιμοι ιμάμηδες είναι παλιομοδίτες και σκοταδιστές, για να γίνουν προφανώς αγαπητοί στην μοντέρνα κοινωνία του νησιού. Ενώ στη Θράκη πουλάει το εντελώς αντίθετα παραμύθι, ως πιο συντηρητική κοινωνία.
-Μάλιστα καταλογίζουν στον κ. Δαμάτογλου πως κάνει ενέργειες να διοριστεί από το Υπ. Παιδείας ως 2ος Ιμάμης για την Πλατ. Ελευθερίας ο αδελφός του, που είναι επίσης σπουδασμένος στην ίδια αυστηρή Σαουδαραβική Θεολογική Σχολή. Τι το καλύτερο βέβαια για τους πιστούς μουσουλμάνους οι σπουδαγμένοι και πιστοί ιμάμηδες, από τους αμόρφωτους και τα τσιράκια του προξενείου; Η Κως βέβαια είναι ένα μικρό παράδειγμα το πώς θα λειτουργήσουν με τους νέους ιμάμηδες στην περιοχή μας.
ΠΗΓΗ: EΦHMEΡΙΔΑ ΧΡΟΝΟΣ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
Η συγχαρητήρια επιστολή της κυρίας Διονύσιας Γιαννούλη.
Ο γάμος της Ντιάνα Κούλουθρος και του Eυστάθιου Μαυροκορδάτου έγραψε ιστορία στην Κω – Ένα υπερθέαμα στο Ammos Beach Bar.
Ο Ιπποκράτης επέστρεψε μετά από δέκα χρόνια.
Την ημερίδα παρακολούθησαν -6- διαπραγματευτές των Διευθύνσεων Αστυνομίας Κυκλάδων, Α’ και Β’ Δωδεκανήσου, καθώς και -2- Αξιωματικοί Ψυχολόγοι, υπό τον συντονισμό εκπαιδευτή Αξιωματικού της Διεύθυνσης Δίωξης Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αττικής