στα δίκυκλα ,το μοτοποδήλατο προστέθηκε στην κοινοτική αδεια οδηγησης συνεπώς:
ο υποψήφιος πρέπει να παρακολουθησει 30 θεωρητικα και 14 πρακτικα και να επιτυχει στις θεωρητικές και πρακτικές εξετασεις για να το αποκτήσει. Κατοχυρώνει ,όμως, την θεωρητική εξέταση και δεν ξαναδινει θεωρητικές εξετασεις για τις επεκτάσεις του δικυκλου και του επιβατηγού, όπως κατοχυρώνει και την ιατρική εξεταση και δεν την επαναλαμβάνει.
σημαντικό: όλοι οι κατοχοι αδείας αδήγησης μοτ/του υποχρεουνται να αλλάξουν το διπλωμα τους εντος διετίας σε κοινοτικου τυπου για να μην το χάσουν.
Στις υπόλοιπες κατηγορίες δικύκλου δεν ισχύει πλέον η σταδιακή πρόσβαση που μετά την διετία μετατρεπόταν η αδεια σε απεριορίστων κυβικων χωρις εξετάσεις και πρέπει να εξεταστει ο υποψήφιος για κάθε επέκταση του διπλώματος. σημαντικό: όλοι οι υποψήφιοι για δίκυκλο πλην του μοτοποδηλάτου, υποχρεούνται κατα την πρακτική εξεταση να φορούν στολή για δικυκλο (κρανος, τζακετ, παντελόνι, μποτακια, γαντια) συγκεκριμένων προδιαγραφών.
Για την συμμετοχή στην θεωρητική και πρακτική εξέταση κατατίθεται πριν την εξέταση, εππλέον, παραβολο €10 για κάθε θεωρητική και πρακτική εξεταση. Επίσης εαν κάποιος δεν προσελθει στην θεωρητική εξεταση επανεξετάζεται μετά από 14 ημέρες.
Για την εναρξη πρακτικής εκπ/σης απαιτείται η επιτυχία , πρωτα , στις θεωρητικές εξετασεις. Και υπάρχει μια διαφοροποίηση προς τα επάνω στον αριθμό των πρακτικών μαθημάτων για κάθε κατηγορία. Όπως και στις πρακτικές δοκιμασιες του δικυκλου και του επιβατηγου, υπάρχουν κάποιες μικρές αλλαγές .
Όσον αφορά τις ανανεώσεις στα επαγγελματικα θα ανανεωνονται στην 5ετία (όπως ίσχυε) και τα ερασιτεχνικα (Β', Α') θα ανανεωνονται μόνο με ιατρικές εξετασεις ανα 15ετία. σημαντικό : μένει να διευκρινιστεί αν όλοι οι κατοχοι αδειων οδηγησης, πλην των νεων που θα προκύψουν απο τις 19-1 και μετά, υποχρεούνται να ανανεωσουν τις αδειές τους (μιλάμε για ένα μεγάλο αριθμο οδηγών που θα υποχρεωθουν να ανανεώσουν άμεσα την άδεια τους αν ισχύσει ο νόμος χωρίς να υπάρξει άλλη διευκρίνιση).
Γενικά οι αλλαγες εγιναν για να εναρμονιστεί η ελληνικη νομοθεσια με την ευρωπαική και κάποιες αλλαγες βελτιώνουν την εκπαιδευση και την εξέταση των υποψηφίων οδηγών, όμως οι αλλαγες που αφορουν τον ρουχισμό στις εξετασεις των δικυκλων και οι ανανεώσεις στην 15ετία, αν δεν αλλάξουν, θα μας απασχολήσουν το επόμενο διάστημα λόγω της άμεσης οικονομικής επιβάρυνσης πολλών οδηγών υποψηφίων και παλαιών.
σχετικές πηγες : προεδρικό διάταγμα 51/2012, υπουργ. απόφαση 552/88- 7/1/13.
από τον σύλλογο εκπαιδευτών οδηγών Δωδ/σου - σχολές οδηγών ν.Κω
σύλλογος εκπαιδευτών οδηγών Δωδ/σου - σχολές οδηγών ν.Κω
αντιπρόσωπος: Πρέζας Νικόλαος . τηλ. 6944265012 e-mail : [email protected]
Ο γάμος της Ντιάνα Κούλουθρος και του Eυστάθιου Μαυροκορδάτου έγραψε ιστορία στην Κω – Ένα υπερθέαμα στο Ammos Beach Bar.
Ο Ιπποκράτης επέστρεψε μετά από δέκα χρόνια.
Την ημερίδα παρακολούθησαν -6- διαπραγματευτές των Διευθύνσεων Αστυνομίας Κυκλάδων, Α’ και Β’ Δωδεκανήσου, καθώς και -2- Αξιωματικοί Ψυχολόγοι, υπό τον συντονισμό εκπαιδευτή Αξιωματικού της Διεύθυνσης Δίωξης Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αττικής
Τέλος εποχής για το σώμα που δημιουργήθηκε το 1997 - Ο χαρακτηρισμός «ράμπο» και τα προβλήματα που οδήγησαν στην απόφαση για την κατάργησή του - Τι θα γίνει με το προσωπικό και τις υποθέσεις του.