Ν.ΚΙΛΙΜΑΤΟΣ:''θα απομακρύνουμε τον υποσταθμό της ΔΕΗ από τον παιδικό σταθμό στην Καρδάμαινα''

Πολιτικη Τετάρτη, 9η Ιανουαρίου 2013
Ν.ΚΙΛΙΜΑΤΟΣ:''θα απομακρύνουμε τον υποσταθμό της ΔΕΗ από τον παιδικό σταθμό στην Καρδάμαινα''
Τη δέσμευση της Δ/νσης της ΔΕΗ περιοχής Κω , ότι θα απομακρυνθεί ο υποσταθμός διανομής ηλεκτρικής ενέργειας που βρίσκεται έξω ακριβώς από το νέο παιδικό σταθμό της Καρδάμαινας, γνωστοποίησε μιλώντας σήμερα στην Ελληνική Ραδιοφωνία ο υπεύθυνος βρεφονηπιακών σταθμών του δήμου Νίκος Κιλιμάτος.

''Δεν είναι όμως δυνατόν '' συμπλήρωσε ο κ. Κιλιμάτος ''η δημοτική αρχή να μη πρόσεχε ώστε το κτίριο να πληρούσε τις κατάλληλες προδιαγραφές για τη λειτουργία του σταθμού, ούτε άλλωστε θα επιτρέπονταν από τις αρμόδιες υπηρεσίες η φιλοξενία του στο οίκημα που ενοικιάστηκε κατόπιν διαγωνισμού, αν δεν υπήρχαν οι απαιτούμενοι όροι ασφαλείας.''

Ο κ. Κιλιμάτος επεσήμανε ακόμη ότι η όποια σύγκρουση εκδηλώνεται , πρέπει να συμβαίνει εκτός και όχι εντός νησιού τονίζοντας ότι θέματα που αφορούν σε ευαίσθητες ηλικίες δε προσφέρονται για μικροπαραταξιακές αντιπαραθέσεις...........

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
24 °C
Παρασκευή, 26 Ιουνίου 11:26ΜΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency