Σε 2 μήνες θα ολοκληρωθεί η ανάπλαση έξω από το 2ο Γυμνάσιο αν φύγει το κιόσκι του εργολάβου

Κοινωνια Τρίτη, 18η Δεκεμβρίου 2012
Σε 2 μήνες θα ολοκληρωθεί η ανάπλαση έξω από το 2ο Γυμνάσιο αν φύγει το κιόσκι του εργολάβου
Πρέπει να αφαιρεθεί ένα κιόσκι που έχει εγκαταστήσει ο εργολάβος του έργου έξω από το σχολείο, να ολοκληρωθεί η αποχέτευση και εμείς ( που χθες υπογράψαμε τη σύμβαση με το δήμο) να ξεκινήσουμε τις εργασίες ανάπλασης γιατί ήδη η ασφαλτόστρωση έγινε..'' δήλωσε στην ΕΡΑ ο κατασκευαστής του έργου ,που αφορά στο περιβάλλοντα χώρο του 2ου Γυμνασίου, Γιώργος Ζήκας.

Ο κ Ζήκας αρνήθηκε ότι υπάρχει οικονομική εμπλοκή και δεσμεύτηκε ότι τώρα που υπογράφηκε η σύμβαση θα πιέσει προς κάθε κατεύθυνση και καιρού θέλοντος σε δυο μήνες το αργότερο θα παραδοθεί το έργο..

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
27 °C
Παρασκευή, 26 Ιουνίου 1:39ΜΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency