To κύπελλο Ελλάδας μπάσκετ με καρότσι στη Ρόδο! Μπράβο στα παιδιά!

Κοινωνια Δευτέρα, 17η Δεκεμβρίου 2012
To κύπελλο Ελλάδας μπάσκετ με καρότσι στη Ρόδο! Μπράβο στα παιδιά!
Συγχαρητήρια επιστολή για την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας στο μπάσκετ με καρότσι, απέστειλε o Βουλευτής Δωδεκανήσου Βασίλης Υψηλάντης στον «Α.Σ. Δωδεκάνησος» .

Στην επιστολή του επισήμανε τα ακόλουθα:

«Επιθυμώ να σας συγχαρώ θερμά για τη μεγάλη επιτυχία σας στην κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας στο μπάσκετ με καρότσι.

Η δύναμη που εκπέμπετε είναι παράδειγμα για όλους μας .

Σας εύχομαι να έχετε πάντα δύναμη και επιτυχίες ».

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
27 °C
Παρασκευή, 26 Ιουνίου 1:31ΜΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency