Ο Ποδηλατικός Όμιλος Κω πραγματοποίησε σήμερα μια όμορφη βόλτα προς το Τιγκάκι

Αθλητικα Κυριακή, 27η Μαρτίου 2011
Ο Ποδηλατικός Όμιλος Κω πραγματοποίησε σήμερα μια όμορφη βόλτα προς το Τιγκάκι

podhlataΟ Ποδηλατικός Όμιλος Κώ πραγματοποίησε σήμερα μια όμορφη βόλτα προς το Τιγκάκι με την συμμετοχή πολλών ποδηλατών(μικρών και μεγάλων).

 

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την Ελληνική Ομάδα Διάσωσης παράρτημα Κώ για την πολύτιμη βοήθεια, τον διοικητή του νοσοκομείου κ.Σοροκάκη για την διάθεση

του ασθενοφόρου,τον νεφρολόγο κ.Αναστασάκη για την υποστήριξή του,τους αθλητές μας που βοήθησαν σε όλη την διάρκεια της βόλτας και βέβαια όλους τους ποδηλάτες

που συμμετείχαν.Θα ξανασυναντηθούμε σύντομα.

 

ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΚΩ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
28 °C
Τετάρτη, 24 Ιουνίου 5:06ΜΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency