Αυτό είναι το κείμενο της προσφυγής για την μη παραχώρηση της ΜΑΡΙΝΑΣ στο ΤΑΙΠΕΔ

Πολιτικη Τρίτη, 11η Δεκεμβρίου 2012
Αυτό είναι το κείμενο της προσφυγής για την μη παραχώρηση της ΜΑΡΙΝΑΣ στο ΤΑΙΠΕΔ
Εκ μέρους της ομάδας πρωτοβουλίας για την μη παραχώρηση της ΜΑΡΙΝΑΣ στο ΤΑΙΠΕΔ, θέτουμε στην δημοσιότητα μερικά από τα βασικά σημεία του κειμένου της προσφυγής που

ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ ΜΕ ΑΡ. ΠΡ. 5833/13-11-2012 ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΛΗΡΕΞΟΥΣΙΟ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΜΑΣ

Θα υπάρξει συνέχεια με παρουσίαση του θέματος της προσφυγής, σε συνδυασμό με προσέγγιση των διαδικασιών ιδιωτικοποίησης του Κρατικού Αερολιμένα Κω. Η ομάδα πρωτοβουλίας είναι ανοικτή σε όποιον ενδιαφέρεται για τα θέματα της δημόσιας περιουσίας.

Για την ομάδα πρωτοβουλίας Ν. Μυλωνάς

ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ

ΑΙΤΗΣΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ

(30 δημοτων Δημου Κω που ηταν παροντες στην συζητηση της 27-10-2012 και μοιράστηκαν στα εξοδα της προσφυγης)

Των

1)NΙΚΟΥ ΜΥΛΩΝΑ του Γεωργίου, πολ.μηχ/κος, Πορφυριου 42 Κως, ΑΔΤ ΑΕ455656 (τηλ 6977703002)

2) ΔΗΜΗΤΡΗ ΒΑΓΓΕΛΗ του Αθανασίου, γεωπόνος, Πλατάνι-Κως, ΑΔΤ AB 948124(τηλ 6945939553)

3) ΜΗΝΑ ΧΑΤΖΗΑΝΤΩΝΙΟΥ του Γεωργίου, καθηγητής μ.ε., Ε.Βενιζέλου 1 Κως, ΑΔΤ ΑΒ639466 (τηλ 6948543864)

4) ΑΡΓΥΡΗΣ ΚΑΚΛΑΜΑΝΗΣ του Ευαγγέλου, λογιστής, Αργυροκάστρου Κως, ΑΔΤ Ν926671 (τηλ 6974877972)

5) ΔΗΜΗΤΡΗ ΒΛΑΧΟΥ του Γεωργίου, καθηγητής μ.ε., Πλ. Κονίτσης 9 Κως, ΑΔΤ ΑΕ 455635 (τηλ 6977591280)

6) ΠΑΣΧΑΛΗ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ του Γεωργίου, Λογιστής, Αγ. Νεκτάριος Κως, ΑΔΤ Φ231747 (τηλ 6944944695)

7) ΜΙΧΑΗΛ ΑΥΓΟΥΛΗ του Λεωνίδα, οικοδόμος, Μεσαριά Κως, ΑΔΤ Σ 391876 (τηλ 6944860684)

8) ΑΝΝΑΣ ΑΥΓΟΥΛΗ του Ευαγγέλου, δημοσιογράφος, Μεσαριά Κως, ΑΔΤ Λ 300127 (τηλ 6945290304)

9) ΣΕΒΑΣΤΗΣ ΒΑΡΒΟΥΝΗ του Γεωργίου, δασκάλα, Πλ. Κονίτσης 9 Κως, ΑΔΤ ΑΕ455636(τηλ 6978353092)

10) ΣΤΕΡΓΟΥ ΓΙΑΛΙΖΗ του Βασιλείου, έμπορος, Δωδ/σιων Εθελοντων Πολεμιστων Κως,ΑΔΤ AB178181(τηλ 22420 25859)

11) ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΤΖΟΓΙΑ του Μιχαήλ, έμπορος, Ζιπάρι Κως, ΑΔΤ Λ382354 (τηλ 6977406672)

12) ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΚΑΒΑΔΑΚΗ του Ιωάννη, δάσκαλος, Αμπάβρης Κως, ΑΔΤ ΑΗ 447921(τηλ 6948570147)

13) ΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΤΡΑΤΙΚΟΠΟΥΛΟΥ του Νικολάου, αρχιτέκτων μηχ,, Αγ. Νεκτάριος Κως,

ΑΔΤ Ν936726 (τηλ 6936983457)

14) ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΤΣΑΚΙΡΗ του Αντωνίου, φιλόλογος, Στρ. Μακρυγιάννη 36 Κως, ΑΔΤ ΑΙ 932055(τηλ 6947122165)

15) ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΜΕΤΑΞΩΤΟΥ του Γεωργίου, υπάλληλος ΔΕΗ,Ψαρρών 3 Κως, ΑΔΤ ΑΙ 931348 (τηλ 6947706007)

16) ΜΙΧΑΗΛ ΞΥΠΟΛΥΤΑ του Μικέ, υπάλληλος ΔΕΗ, Αγ. Νεκτάριος Κως,ΑΔΤ ΑΕ 952270 (τηλ 6978046910)

17) ΣΑΚΕΛΑΡΗ ΜΕΤΑΞΩΤΟΥ του Κωνσταντίνου, ιδ.υπάλληλος,Αγ. Νεκτάριος Κως, ΑΔΤ ΑΙ 931490 (τηλ 6945235785)

18) ΕΛΕΝΗ ΜΑΥΡΟΥΔΗ-ΧΑΤΖΗΣΤΕΡΓΟΥ του Ηρακλή, φιλόλογος Βερροιοπούλου 9 Κως, ΑΔΤ ΑΙ 933746 (τηλ 6974826243)

19) ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΠΙΚΙΩΝΗ του Πέτρου, πολ. μηχ.,Αγ. Νεκτάριος Κως,ΑΔΤ ΑΒ 178136 (τηλ 6937104485)

20) ΕΛΛΗΣ ΚΑΡΑΝΙΚΑ του Δημητρίου, Ιατρός, Πορφυρίου 42 Κως, ΑΔΤ ΑΑ 345542 (τηλ 6945777562)

21) ΗΛΙΑ ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ του Ιωάννου, αρχιτέκτων μηχ,, Αργυροκάστρου 25 Κως, ΑΔΤ: AI 933703 (τηλ 6972801399)

22) ΑΛΕΞΗ ΣΑΡΡΗ του Παναγιώτη, Eργάτης, oδος Α. Βασιλειου ΤΘ 273 Κως, ΑΔΤ ΑΙ 426612 (τηλ 6944585099)

23) ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΜΥΛΩΝΑ του Νικολάου, πολ. μηχ., Ε.Βενιζέλου 10 Κως, ΑΔΤ ΑΑ 805044 (τηλ 6977590008)

24) ΣΟΦΟΚΛΗ ΤΟΥΛΑ του Αλέξανδρου, ιδ.Υπάλληλος, Μητρ. Ναθαναήλ 9 Κως, ΑΔΤ ΑΕ 455723 (τηλ 6944380283)

25) ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΣ ΚΟΥΤΗ του Παναγιώτη, δημ. υπάλληλος, ΑΔΤ Χ 825596 (τηλ 6972003393)

26) ΔΗΜΗΤΡΗ ΔΡΑΚΟΥ του Σπυρίδωνα, καθηγητής μ.ε.,Αγ. Νεκτάριος Κως, ΑΔΤ: Ξ 384224(τηλ 6947305478)

27) ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΤΣΑΚΙΡΗ του Αναστασίου, έμπορος, Αντιμάχεια Κως, ΑΔΤ ΑΗ 453203 (τηλ 6977604170)

28) ΣΩΤΗΡΗ ΧΡΗΣΤΑΚΗ του Χρήστου, άνεργος, Β.Παύλου 1 Κως, ΑΔΤ ΑΕ 455724 (τηλ 6970378212)

29) ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΓΙΑΟΥΡΔΗΜΟΥ του Ανδρέα, απόστρατος, Σελβέρι Κως, ΑΔΤ 952445 (τηλ 6974318469)

30) ΣΤΕΡΓΟΥ ΕΨΙΜΟΥ του Ιακώβου, δικηγόρος, Αμερικής 64 Κως, ΑΔΤ Ν 936477 (τηλ 697477921)

ΚΑΤΑ

Του Ελληνικού Δημοσίου, όπως εκπροσωπείται νόμιμα από τους Υπουργούς Οικονομικών, Εσωτερικών, Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας, Τουρισμού και Ναυτιλίας και Αιγαίου

Για την ακύρωση

1. Της υπ’ αρ. 218/13-8-2012 (ΦΕΚ Β’ 2322/13-08-2012) Κοινής Υπουργικής Απόφασης της Διυπουργικής Επιτροπής Αναδιαρθρώσεων και Αποκρατικοποιήσεων περί μεταφοράς στην εταιρεία «Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου» περιουσιακών στοιχείων του Δημοσίου κατά τις διατάξεις του ν. 3986/2011.

2. Κάθε άλλης συναφούς πράξης ή παράλειψης της Διοίκησης, προγενέστερης ή μεταγενέστερης.

Ι. ΙΣΤΟΡΙΚΟ

Με την προσβαλλόμενη απόφαση μεταβιβάζεται και περιέρχεται χωρίς αντάλλαγμα στην Ανώνυμη Εταιρεία με την επωνυμία «Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου Α.Ε.» (Ταμείο) το δικαίωμα παραχώρησης σε τρίτους, μέσω συμβάσεων παραχώρησης, κάθε δικαιώματος χρήσης, διοίκησης, διαχείρισης και εκμετάλλευσης επί των κινητών και ακι­νήτων εντός της χερσαίας ή/και της θαλάσσιας ζώνης του Τουριστικού λιμένα Κω, όπως αυτός χωροθετήθηκε με το άρθρο 30 παρ. 5 περίπτωση ιε΄ του Ν. 2160/1993 (ΦΕΚ Α΄ - 118/1993) σε συνδυασμό με το Παράρτημα ΙΙ του άρθρου 41 του νόμου αυτού και το συνημμένο σε αυτό και δημοσιευμένο διάγραμμα και γενικώς κάθε είδους περιουσιακής φύσης δικαιωμάτων, κεκτημένων οικονομικών συμφερόντων, άυλων δικαιωμάτων και δι­καιωμάτων λειτουργίας, συντήρησης και εκμετάλλευσης υποδομών του, που ανήκουν στο Δημόσιο, στην «Εται­ρεία Ακινήτων Δημοσίου Α.Ε.» (πρώην «Ελληνικά Του­ριστικά Ακίνητα Α.Ε.») και σε ΝΠΔΔ, όπως ιδίως στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης Κω, Λιμενικά Ταμεία και Δημοτικά ή Διαδημοτικά Λιμενικά Ταμεία.

Ο Τουριστικός λιμένας Κω εχει παραχωρηθεί στον Δήμο Κω με το υπ αρ. 12530/23-6-1999 μισθωτήριο συμβόλαιο 40 ετών το οποίο επεκτείνεται σε 50 έτη σε περίπτωση που ο Δήμος κατασκευάσει την επέκταση της(σύμφωνα με το ΠΔ 410/1995 ΔΚΚ αρθρο 253). Με το συμβόλαιο αυτό ο Δήμος ανέλαβε το κόστος όλων των πρόσθετων λιμενικών έργων και των κτηριακών εγκαταστάσεων του. Η σύμβαση τηρείται από τον Δήμο και η λειτουργία της αποδίδει οικονομικά οφέλη στην κοινωνία του νησιού μας και στο κράτος μας.

ΙΙ. ΕΜΠΡΟΘΕΣΜΟ ΤΗΣ ΑΣΚΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΥΠΟ ΚΡΙΣΗ ΑΙΤΗΣΗΣ

ΙΙΙ. ΕΝΝΟΜΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ

Ως προς την προσβολή της άνω πράξεως έχουμε έννομο συμφέρον δεδομένου ότι είμαστε κάτοικοι των όμορων της επίδικης έκτασης περιοχών καθώς και της ευρύτερης περιοχής.

Διακυβεύεται δε κατά τρόπο άμεσο εκ της πωλήσεως της επίδικης έκτασης μέσω της προσβαλλομένης η προστασία του φυσικού περιβάλλοντος, των οικοσυστημάτων των ακτών, του τοπίου και των αρχαιοτήτων καθώς και η ποιότητα της ζωής μας λόγω της υπέρμετρης δόμησης και της εντατικής οικιστικής ανάπτυξης της εν λόγω έκτασης. Συνεπώς νομίμως ασκούμε το συνταγματικό δικαίωμα μας στο περιβάλλον. Διακυβεύεται ακόμη η ελεύθερη πρόσβαση των πολιτών και η απόλαυση των κοινοχρήστων πραγμάτων λόγω της παραχωρησής τους σε ιδιώτες. Επιπλέον ως Έλληνες πολίτες νομιμοποιούμαστε στην άσκηση της παρούσας αίτησης καθώς η προσβαλλόμενη βλάπτει το δημόσιο συμφέρον και αντίκειται στην έννοια της κυριαρχίας.

ΙV. ΛΟΓΟΙ ΑΚΥΡΩΣΗΣ

1. Λόγω παράβασης ουσιώδους τύπου (παραβίαση του άρθρου 29 Α του ν. 1558/1985)

2. Λόγω αντίθεσης με το άρθρο 106 παρ. 3 του Συντάγματος και του άρθρου 8 του ν. 3049/2002

3. Λόγω αντίθεσης στο άρθρο 43 παρ. 2, εδ.β’ του Συντάγματος (αντισυνταγματική εξουσιοδότηση για έκδοση κανονιστικής πράξης αντί κανονιστικού προεδρικού διατάγματος)

4. Τα κοινόχρηστα είναι αναπαλλοτρίωτα, αμεταβίβαστα και εκτός συναλλαγής

Τα κοινόχρηστα πράγματα ως ανήκοντα στην δημόσια περιουσία του κράτους είναι αναπαλλοτρίωτα, αμεταβίβαστα, ακατάσχετα και εκτός συναλλαγής. Ο δημόσιος σκοπός τους δεν είναι δυνατόν να μεταβληθεί, ανατραπεί ή πάντως καταστεί δευτερεύων και ανενεργός.

Ο Τουριστικός Λιμένας Κω και η Χερσαία Ζώνη του υπάγονται στη δημόσια περιουσία του κράτους ως κοινόχρηστα.

Παρά τα όσα αντισυνταγματικώς ορίζονται στον ν.3985/2011 (Μεσοπρόθεσμο), οι λιμένες, τα αεροδρόμια, οι σιδηρόδρομοι, οι τηλεπικοινωνίες, οι συχνότητες κ.α. αποτελούν νευραλγικούς άξονες της λειτουργίας του κράτους ως δημόσιας εξουσίας και αυτό απορρέει α) από την αυξημένη γενική κοινωνική τους ωφελιμότητα –στην περίπτωση λιμένων την γενική εξυπηρέτηση των θαλασσίων μεταφορών και της θαλάσσιας διακίνησης ανθρώπων και εμπορευμάτων, την σύνδεση περιοχών του κράτους, την αποτελεσματική υπηρέτηση της τοπικής οικονομίας κ.α.

β) από την εξυπηρέτηση από αυτά αμιγώς δημοσίων αναγκών όπως η εθνική άμυνα και η εθνική ασφάλεια αλλά ενδεχομένως και την συμβολή τους σε περιπτώσεις αποτροπής επισιτιστικών, ανθρωπιστικών κρίσεων κλπ. Επίσης τα περισσότερα από τα ανωτέρω δημόσια πράγματα ή ορθότερα πλέγματα δημοσίων πραγμάτων, είναι κοινόχρηστα με την έννοια της πρόσβασης σε αυτά και απόλαυσης τους από όλους τους πολίτες, της άμεσης διάθεσης τους στο κοινό. Το δικαίωμα παραχώρησης δικαιωμάτων επί αυτών μεταβιβάζεται στο ΤΑΙΠΕΔ το οποίο αποτελεί ανώνυμη εταιρεία και λειτουργεί με αυστηρώς ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια

Κατ΄ αυτήν την έννοια, τα εν λόγω δημόσια πράγματα είναι βασικά αναπαλλοτρίωτα, αμεταβίβαστα και εκτός συναλλαγής κατά τη διάταξη του άρθρου 966 Α.Κ.

Απαγορεύεται η μεταβίβαση πράγματος εκτός συναλλαγής. Κατά συνέπεια σχετική δικαιοπραξία μεταβιβάσεως είναι κατά την ΑΚ 174, από την αρχή άκυρη (ΣτΕ 2286/1965)

Η ιδιαίτερη προστασία της δημόσιας περιουσίας και το βασικά αναπαλλοτρίωτο αυτής πρέπει να θεωρηθεί ότι προκύπτει ερμηνευτικά από το συνδυασμό των ακόλουθων συνταγματικών ρυθμίσεων και αρχών.

α) Από την αρχή της ελεύθερης ανάπτυξης της προσωπικότητας κατά τη διάταξη του άρθρου 5 παρ.1 Συντ. αφού η αφαίρεση δημοσίου πράγματος από τη δημόσια περιουσία και η μεταβίβαση και παραχώρηση αυτού σε ιδιώτες, (όπως εν προκειμένω με τονλιμένα) σε συνδυασμό και με τον τρόπο διαχείρισης αυτού από τον ιδιωτικό κύριο, είναι σίγουρο ότι θα οδηγήσει στην άρση της δημόσιας χρήσης του και της ελεύθερης πρόσβασης πολιτών σε αυτό και απόλαυσής του

β) Από την πρόσφατα εισαχθείσα ρητώςαρχή του κοινωνικού κράτους κατά το άρθρο 25 παρ,1 εδ. α΄Συντ. 1975/1985/2001 («αρχή του κοινωνικού κράτους δικαίου»).

γ) εν τέλει ,όμως,και από την ίδια την αρχή της λαϊκής κυριαρχίας ως βάσης του δημοκρατικού πολιτεύματος (άρθρο1 παρ.2 Σ.) δεδομένου ότι,όπως βάσιμα υποστηρίζεται, η συγκρότηση της δημόσιας περιουσίας ως ουσιώδους προϋπόθεσης για την εξυπηρέτηση δημοσίων σκοπών και προορισμών δεν εκκινεί από το δικαίωμα στην ιδιοκτησία (άρθρο 17 Σ) αλλά από την ίδια την έννοια της (εσωτερικής) κρατικής κυριαρχίας και της ασκήσεως αυτής.

5. Παράβαση των συνταγματικών επιταγών των άρθρων 1 παρ. 2, 24 παρ.1 και 25 παρ.2 Σ.

Πάγιοι και θεμελιώδεις σκοποί του Ελληνικού Κράτους ως κράτους δικαίου, όπως αυτοί προκύπτουν από τις οικείες συνταγματικές διατάξεις είναι α) η κυριαρχία (αρ. 1 παρ. 2) , β) η βιωσιμότητα (αρ. 24 παρ. 1) γ) το κοινωνικό κράτος δικαίου (αρ. 25 παρ. 2).

«Το Ελληνικό Κράτος, για να είναι κυρίαρχο, πρέπει να διαθέτει την αναγκαία εδαφική επικράτεια, η οποία κατά την πάγια συνταγματική θεωρία αποτελεί συστατικό στοιχείο αυτού και επί της οποίας ασκεί ανά πάσα στιγμή κυρίαρχη εξουσία. Η επικράτεια αυτή αποτελεί το μόνιμο πυρήνα του κράτους και πρέπει να παραμένει ανέπαφη.»

«Για να είναι βιώσιμο το Ελληνικό Κράτος πρέπει να έχει τον απόλυτο έλεγχο των ουσιωδών στοιχείων του φυσικού και πολιτιστικού κεφαλαίου της χώρας, ώστε αυτά να μεταβιβάζονται ακέραια στις επόμενες γενιές.»

6. Παράβαση του άρθρου 15 της ισχύουσας σύμβασης παραχώρησης από το Υπουργείο Ανάπτυξης στον Δήμο Κω της χρήσης και της εκμετάλλευσης της ζώνης του τουριστικού λιμένα Κω με αριθμό συμβολαίου 12530/23-6-1999 του συμβ. Κω Εμμ. Καβουκλή διαρκείας 40 ετών.

Στο αρθρο 15 της παραπάνω σύμβασης αναφέρονται οι περιπτώσεις της σύμβασης πριν την λήξη του συμβατικού χρόνου των 40 ετών οι όποιοι δεν έχουν σχέση με τις πρόσφατες πράξεις θέσπισης του ΤΑΙΠΕΔ και των διαδικασιών εκποίησης δημοσίας περιουσίας.

Στο αρθρο 16 αναφέρονται οι διαδικασίες τροποποίησης της σύμβασης για τις οποίες δεν έγινε χρήση από την πλευρά των συμβαλλόμενων και συνεπώς ΙΣΧΥΟΥΝ οι όροι της παραχώρησης.

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ

και για όσους τυχόν νομίμως προκύψουν

ΖΗΤΟΥΜΕ

ΜΕ ΡΗΤΗ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΠΑΝΤΟΣ ΝΟΜΙΜΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΜΑΣ

- Να γίνει δεκτή η παρούσα αίτηση μας.

- Να ακυρωθεί η προσβαλλόμενη πράξη καθώς και κάθε άλλη συναφής πράξη

ή παράλειψη της Διοίκησης, προγενέστερη ή μεταγενέστερη.

- Να καταδικαστεί το Δημόσιο στη δικαστική μας δαπάνη..

Ο πληρεξούσιος δικηγόρος

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
astynomia.jpg
Απίστευτο περιστατικό χθες βράδυ στην Κανάρη - Μεθυσμένος οδηγός μπήκε αντίθετα στο ρεύμα

Είχε καταναλώσει μεγάλη ποσότητα αλκοόλ, υπερβαίνοντας κατά πολύ το επιτρεπόμενο όριο. Δεν διέθετε δίπλωμα οδήγησης, ενώ βρισκόταν και παράνομα στην χώρα μας, καθώς στερούνταν νόμιμων ταξιδιωτικών εγγράφων.

dhmotiko-sumvoulio2.jpg
Αναβάλλεται η συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Κω λόγω της εκδημίας του Μητροπολίτη Αγκύρας κυρού Ιερεμία

Η συνεδρίαση θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 24 Ιουνίου 2025 και ώρα 18:00, με τα ίδια θέματα ημερήσιας διάταξης.

ΑΓΓΕΛΙΕΣ & ADVERTORIALS
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
25 °C
Σάββατο, 21 Ιουνίου 4:23ΠΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency