2)Θ ΕΙΔΙΚΟΥ Δ.Σ. Κω.
Με αφορμή τη φετινή 3η Δεκέμβρη, Διεθνή και Εθνική Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, δηλώνουμε ότι θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε για καλύτερες συνθήκες εκπαίδευσης και άρση των διακρίσεων εις βάρος τους.
Τούτη τη μέρα λέγονται πολλά λόγια συμπάθειας, συμπαράστασης, κοινωνικής ευαισθησίας. Οι μαθητές με αναπηρία και οι μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες δεν είναι ασθενείς ούτε άτομα με ...«ειδικές ικανότητες». Είναι νήπια, παιδιά, νέοι, μαθητές με ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ στην εκπαίδευση, στην εργασία και τη ΖΩΗ. Η αναπηρία τους δεν αποτελεί προσωπική τους επιλογή. Εξάλλου το γέλιο, το παιχνίδι, η χαρά, η ξεγνοιασιά είναι δικαίωμα και ανάγκη για όλα τα παιδιά. Είναι επίσης δικαίωμα και η παροχή σχεδιασμένων αντισταθμιστικών υπηρεσιών για τη δυνατότητα ίσων ευκαιριών σε όλους ανεξαιρέτως τους μαθητές. Ισότητα στις ευκαιρίες, για να αναπτύξουν όλοι μέσα από τις ιδιαιτερότητες και τους περιορισμούς τους τις ικανότητές τους.
Στο σύγχρονο σχολείο κάθε μαθητής, κάθε παιδί όπως και τα παιδιά με εμπόδια στη μάθηση χρειάζεται τη στήριξη του άλλου, την αναγνώριση και τη συντροφιά. Να υπάρχει από όλους η επιθυμία για φιλία και συνεργασία στο παιχνίδι, στην εκδρομή, στο μάθημα, στην εργασία. Να υπάρχει η θεμελιώδης κοινωνική απαίτηση « να γίνεσαι αποδεκτός όπως είσαι».
Τότε η αναπηρία καθηλώνεται και έρχονται στο νου μας τα λόγια μιας μεγάλης Παιδαγωγού:
«Το έργο της προστασίας και της αγωγής των αδύνατων παιδιών μεγαλώνει σε βάθος την ανθρώπινη ψυχή και υψώνει τη στάθμη της ανθρωπότητας».
Τέλος εποχής για το σώμα που δημιουργήθηκε το 1997 - Ο χαρακτηρισμός «ράμπο» και τα προβλήματα που οδήγησαν στην απόφαση για την κατάργησή του - Τι θα γίνει με το προσωπικό και τις υποθέσεις του.
Η ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ.
Το επίκεντρο της δόνησης εντοπίζεται 10,2 χιλιόμετρα βορειοανατολικά της Κω.
Είχε καταναλώσει μεγάλη ποσότητα αλκοόλ, υπερβαίνοντας κατά πολύ το επιτρεπόμενο όριο. Δεν διέθετε δίπλωμα οδήγησης, ενώ βρισκόταν και παράνομα στην χώρα μας, καθώς στερούνταν νόμιμων ταξιδιωτικών εγγράφων.