Με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών ο Δήμος Κω από τη Δευτέρα πιλοτικά και μετά από μία εβδομάδα σε σταθερή βάση, ανοίγει τη γραμμή δημότη στον τηλεφωνικό αριθμό 21111. Οι πολίτες της Κω θα έχουν τη δυνατότητα πλέον να δηλώνουν τα αιτήματα τους αλλά και να αναφέρουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν όσον αφορά τις υπηρεσίες του Δήμου Κω. Στόχος της δημοτικής αρχής είναι η πλήρης αυτοματοποίηση των λειτουργιών όπως δήλωσε στη Δημοτική Τηλεόραση ο Αντιδήμαρχος Διαφάνειας, Διοικητικής Εξυπηρέτησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Γιάννης Κρητικός ο οποίος παρακολούθησε σχετικό σεμινάριο στην Αθήνα, που διοργάνωσε το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης σε συνεργασία με το αντίστοιχο Κέντρο της Ολλανδίας το οποίο διαθέτει τεχνογνωσία στην απλοποίηση διαδικασιών της Διοίκησης στην Τοπική Αυτοδιοίκηση για την καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών.